    From: "Mark" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Unieważnienie umowy kupna sprzedaży auta - jakie szanse?
    Date: Thu, 21 Oct 2004 09:19:35 +0200

    Użytkownik "Pinarczuk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3ab6.0000038f.41774557@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Rozumiem że ta część negatywnych opinii pochodzi od ludzi którzy sami
    kiedyś w
    > ten sposób postąpili. A tak na marginesie to w ogóle nie znam się na
    > samochodach, a liczę na uczciwość ludzi, tylko niech nikt mi nie mówi że
    > takiej nie ma.
    >
    > Pozdrawiam.

    widzę zatraciłeś zdolność logicznego myślenia
    jeżeli coś robisz to warto sie na tym znać
    w twoim przypadku powinieneś kupić auto od firmy która sie tym zajmuje
    otrzymać na nie gwarancję itp.
    a ty wziałeś sprawy w swoje ręce no i skutek widoczny i jeszcze winnego
    szukasz
    a winny jesteś ty.
    w krajach bardziej cywilizowanych np niemcy gdzie nie robi się takich
    przekrętów
    też trafisz minę wystarczy kupic od turasa auto auto jest tanie ale kłopoty
    pewne.
    a ty chciałes tanio i dobrze.
    tak to tylko jest w książkach dla małych dzieci.
    jak sie na tym znasz to kupisz i tanio i dobrze
    jak sie nie znasz to się za to nie bierz zapłać komuś za to że zadba o twoje
    interesy.
    na tej samej zasadzie nie polecam abyś sam sie leczył bo to sie skończy
    jeszcze gorzej
    nawet nie będzie komu później się pożalić na grupie.:))))
    a to co opisujesz to typowy przykład ŁOSIA.
    coż nastepny razem może rozsądniej wydasz pieniądze.
    już nie będzie ci się wydawało że znasz się na kupowaniu samochodu.
    coż to typowa domena polaków znają się na wszystkim i to jak!!!!
    MM

    osobiście kiedyś też mi sie zdarzyło kupić minę
    ale ja nie szukałem winnych wszedzie tylko nie u siebie.
    jak sie nad tym zastanowiłem to zwyczajnie dałem się zrobić jak dzieciak
    emocje czas cena brak elementarnej ostrożności grzechy zaniechania itp.
    Ja tą lekcję odrobiłem
    od tamtej pory już mi sie cos takiego nie zdarzyło.
    a kupowałem auta nawet od cyganów.