  • Data: 2021-02-02 16:34:05
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa i dzieci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60195729$0$530$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2021-02-02 o 14:11, J.F. pisze:

    >Nie znam takiego przypadku.
    >Chyba są jakieś ograniczenia w temacie uznania małżeństwa zawartego
    >w innym kościele. Z drugiej strony ważne żeby państwo uznało,
    >do jakiego wniosku dojdzie kościół nie ma znaczenia prawnego.
    >No chyba że czegoś nie wiem.

    Nie, ja o czyms zupelnie innym - idziecie do ksiedza i jedno mowi ze
    chcecie slub koscielny, a drugie, ze rodzice jakos tak bez wiary
    wychowali, wiec tych sakramentow nie masz.
    A w Boga ... chyba nawet wierzysz, zdeklarowanym ateista w kazdym badz
    razie nie jestes.

    I co - ksiadz swoje znajomosci w PESEL uruchomi, zeby odszukac
    macierzystą parafie ?

    Hm, w sumie to nie trzeba - majac date i miejsce urodzenia, moze
    wystarczy wewnetrzna kwerenda, czy ktoras parafia z okolicy nie ma
    delikwenta zapisanego :-)

    No ale z dwoma rozwodnikami byloby tak troche glupio, to moze i taniej
    u biskupa "uniewaznic" :-)

    P.S. Taki adwokat koscielny to grzechu nie popelnia ?
    https://www.adwokatkoscielny.pl/strefa-wiedzy/dlacze
    go-nie-rozwod-koscielny

    J.