  • Data: 2021-02-04 20:14:08
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa i dzieci
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-04 o 16:27, J.F. pisze:

    > To jest nieglupi pomysl ... spytac o szkole, spytac tam ksiedza - moze
    > ma rejestry uczniow, i dojdzie do chrztu.
    >
    > Ale religia chyba nie jest obowiazkowa, a na pewno starsi jej w szkole
    > nie mieli.

    > Ja? Widze, ze nie rozumiesz - ja mowie, ze nie bylem ochrzczony, wiec
    > nie moge przyniesc z parafii zadnego zaswiadczenia.

    No to nie zrozumiałem.

    > To oni musza odszukac parafie, zeby stwierdzic "a ty antychryscie nie
    > tylko ochrzczony byles, ale zone masz " :-)

    Nie muszą, zaproponują ci chrzest, komunię i bierzmowanie a na końcu
    ślub. Pytanie ile to będzie kosztowało. I na pewno każda pozycja musi
    się odbyć oddzielnie i w innym terminie. :-)

    > Jak widac - jest.

    Nie.
    To jest umowa biznesowa, to za tamto a nie co łaska ale nie mniej niż.

    > Mnie sie tam wydaje, ze pierwszą przeslanką bedzie brak skonsumowania
    > zwiazku ... ale trudno to udowodnic, jesli dzieci sa :-)

    Czyli źle ci się wydaje.

    > Byc moze powodem moze byc tez to, ze jedna ze stron od poczatku nie chce
    > splodzic dzieci.

    No chyba że już są. :-)

    > No ba, koscielny czy nie - adwokat swoje wezmie :-)

    Kuria weźmie, kuria.