  • Data: 2021-02-03 16:05:30
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa i dzieci
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-03 o 11:14, J.F. pisze:

    > No ale mowie, ze nie mam dokumentacji z parafii.
    > Rodzice nie ochrzcili, na religie nie chodzilem.
    > A moze i chodzilem, ale ksiadz mnie do komunii nie dopuscil, bo chrztu
    > nie mialem, to przestalem chodzic :-)

    Ksiądz spyta o datę urodzenia, sprawdzi w dokumentacji i odpowie
    że musisz mieć bo religię miałeś obowiązkowa w szkole.
    I ze wstydem wyjdziesz.

    > Na szczescie chrzest moze byc w dluzszym czasie po urodzinach, to
    > szukania maja wiecej.
    > A w wiekszym miescie to i nazwiska moga sie powtarzac ... choc maja tam
    > date urodzenia ...

    To nie oni będą szukać a ty.

    > z jakiegos angielskiego filmu:
    > -wezmy slub teraz,
    > -alez kochanie - zapowiedzi, papiery,
    > -widzialas dach tego kosciola? Za odpowiedni datek pastor da nam slub od
    > reki :-)

    Tam u nas panujący kościół wywalili kilkaset lat temu.
    Więc nie ma co łaska ale niemniej niż czy obowiązującego zaswiadczenia
    ze spowiedzi.

    >>> P.S. Taki adwokat koscielny to grzechu nie popelnia ?
    >>> https://www.adwokatkoscielny.pl/strefa-wiedzy/dlacze
    go-nie-rozwod-koscielny

    > No ale biskup ma okreslone przeslanki, w ktorych moze uniewaznic
    > "nierozerwalny" slub.
    > A adwokat musi nakierowac malzonkow, co maja zeznac, chocby to nie byla
    > prawda ... i przeciez swiadomie nakierowuje :-)

    Z mojego punktu widzenia przesłanki mogą zaistnieć kiedy brak dzieci.
    Ale teologiem nie jestem.
    Każdy inny przypadek to świadome wyjście do klienta w celu skasowania
    jakiejś sumy.