  • Data: 2005-10-11 08:23:06
    Temat: Re: Unieważnienie AKTU NOTARIALNEGO ...
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 paź o godzinie 09:18, na pl.soc.prawo, Grzegorz napisał(a):

    > Sprzedający w akcie oświadczył , że sprzedawana działka jest niezabudowana i
    > nie jest przedmiotem dzierżawy osób trzecich . Tymczasem na działce jest
    > usadowiony duży transformator a właściciel wyraził zgodę na jego postawienie i
    > wydzierżawia teren pod nim.

    I nie widziałeś tak dużego trafoka??
    To że wynajmuje obecnie - wcale nie oznacza że Ty będziesz musiał także
    wydzierżawiać. Przecież umowę można wypowiedzieć.....
    Poczytaj wątki sprzed kilku/nastu dni - były baaardzo podobne.

    > Jedny słowem w akcie zawarta jest nieprawda , sprzedający oszukał mnie.

    Zawsze kupujesz kota w worku?
    Nie widziałeś tej działki na oczy a podpisujesz AN ????

    > Nie mam ochoty na kupno takiej działki i chciałbym unieważnić akt z defektem.

    :P

    --
    Herbi
    11-10-2005 10:23:01