  • Data: 2005-10-11 14:22:47
    Temat: Re: Unieważnienie AKTU NOTARIALNEGO ...
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Juz sie tak go nie czepiajcie.

    Dzięki , bo już się obawiałem linczu ! :) Jakoś zawsze ufałem ludziom,
    no i w sumie nie zawsze można wszystko sprawdzić , tym bardziej , że
    zakupu dokonuje się zza granicy - nie ma ludzi nieomylnych ! :)

    Ale wracając do najważniejszego pytania :

    Czy mogę unieważnić akt notarialny , jeśli tak , to w jakim trybie ?

    Pozdrawiam życzliwych .... aaaa co mi - nieżyczliwych także :)