  • Data: 2007-07-01 11:27:48
    Temat: Re: Unia Judeopejska?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f680om$c9v$2@inews.gazeta.pl...
    > ze tak z ciekawosci zapytam, ten rok dostales w zawiasach ?
    >
    > P.

    Miesiąc, nie rok. Przypisano mi, że podżegam do nienawiści "Volksverhetzung"
    i za każdy z
    sześciu wyrwanych z kontekstu całych wątków jakiś cytat, policzono mi po
    miesiąc odsiatki. Za jeden cytowany czyjś z gazety tekst o holokauście
    policzono mi 3 miesiące do odsiadki. Razem 9 miesięcy w zawieszeniu na trzy
    lata. Z tego tu zacytowanego wątku zacytowali i przypisali mi czepiając się
    wyrwanego z całości tego zdania:

    "Jak wiadomo zydzi robia zamet
    wszedzie tam gdzie czuja jakis szmal . Przejscie na druga strone
    barykady to dla zyda jak zjedzenie ciastka z rodzynkami, oni nie maja
    zadnych zludzen ani zahamowan w sprawach honoru."

    boukun