  • Data: 2009-06-03 06:04:18
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Srzednicki" <w...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnh2b6oj.11ja.w_at_wrzask_dot_pl@oak.pl...

    > Uświadomiałem kolegę Nostradamusa, dlaczego na pasie ruchu o szerokości
    > 3.6m w większości przypadków niemożliwym jest bezpieczne wyprzedzenie
    > rowerzysty - w odpowiedzi na pytanie, dlaczego rowerzysta nie został po
    > prostu wyprzedzony.

    Rower jadący 20 cm od prawej krawędzi ma "zwisającą prawą stronę" nad
    chodnikiem/krawężnikiem. A pół rowera to max 40 cm. 20 +40+100 (wymagant
    odstęp)=160. A więc na pasie o szerokości 360 cm zmieści się obok roweru
    nawet samochód dostawczy.

    A z mało wiarygodnego (przynajmniej dla mnie) opisu wynika, że przed rowerem
    było miejsce aby wyprzedzanie dokończyć. Przecież po zdarzeniu samochód
    wg.poszkodowanego odjechał. Po chodniku? Przez całe miasto??

    Pzdr
    Leszek