  • Data: 2009-06-03 06:26:49
    Temat: Re: Umyslne potracenie - co dalej?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kurwa ludzie wyscie ocipieli!!! proste pytanie 130 odpowiedzi i prawie
    > zadna na temat. jeszcze do tego jakies klotnie i wyzwiska. jak dla
    > mnie to cale pl.soc.prawo mozna by zamknac bo zadnego pozytku z grupy
    > nie widze

    a wszystko zaczelo sie od mojego stwierdzenia, ze jak watkotworca pojdzie na
    policje i bedzie mial niescisla/niespojna/sprzeczna historie to poprostu
    nawet gdy kierowca auta zasluguje na kare to mu sie upiecze.

    ciekawe kto zaczyna z wyzwiskami.

    A wracajac do meritum do do czasu ustalenia stanu faktycznego trudno
    odpowiedziec na pytanie "co grozi" jak tak naprawde nie wiadomo za jaki
    czyn.

    Po calym dniu dyskusji okazuje sie, ze kieroiwca auta niby wjechal na
    chodnik a okazuje sie, ze to zatoczka autobudowa tak ? Moze znowu zle
    doczytalem ?

    Icek