  • Data: 2009-06-03 07:48:51
    Temat: Re: Umyslne potracenie - co dalej?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:27:24 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > A jak ty to interpretujesz? Bo ja mieszkając w dużym mieście nijak nie mogę
    > sobie wyobrazić autobusu wjeżdżającego na "podwyższony peron" znajdujący
    > się przy jezdni. Prosiłbym cię o interpretacje tego "peronu". W Poznaniu są
    > zatoki autobusowe nie "podwyższane".

    Ale tramwajów to nie ma?

    Ja to zrozumiałem jako coś takiego:
    http://historia.arch.p.lodz.pl/rehimage/praha-vodic2
    .jpg
    http://historia.arch.p.lodz.pl/jw37/urbtr/images/mul
    house-06-30.jpg
    http://lanckoronska.zm.org.pl/?a=praga-przystanki-06
    b&img=3

    W przypadku tego drugiego to może nawet dało by się wyprzedzić
    po chodniku. I nie dało by się lewej: ;-)
    http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/4305/21010.3.jpg
    http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/4305/21007.3.jpg
    Pozdrawiam,
    Henry