eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa zlecenie - pytanie › Re: Umowa zlecenie - pytanie
  • Data: 2009-08-08 16:33:43
    Temat: Re: Umowa zlecenie - pytanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    maxi pisze:

    > pytanie moje jest czysto teoretyczne - jak dokumentować wpłaty częściowe z
    > całości umowy. Zlecający zapewne nie ma całej kwoty, nie ma wcale, lub - nie
    > będzie chciał zapłacić...

    Dowodem przelewu z konta bankowego?

    Wykonawca wystawia rachunek, jeśli dzieło zostało odebrane to ma
    roszczenie w stosunku do zlecającego o kwotę równą umówionej cenie.

    Teraz zlecający ma tę kwotę zapłacić - czy to zrobi jeden raz, czy na
    raty, jego sprawa. Najwyżej doliczy mu się odsetki :)

    > Czy takie częściowe wpłaty /gdyby były/ ma opłacać wykonawca ?

    Hm? Co opłacać?

    --
    /\ /\ [ Jakub 'Kocureq' Anderwald ] /\ /\
    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1