  • Data: 2007-01-10 09:57:26
    Temat: Re: Umowa-zlecenie na pisanie programu
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Roman Rumpel* na tej grupie:

    > Na zmodyfikkowanie też możesz podpisać umowę o dzieło. Pamiętaj, ze cechą
    > umowy zlecenia, jest tylko staranne działanie. Mozesz nie dostać żadnego
    > efektu, a zapłacić będziesz musiał.

    Ponadto będzie trzeba osobno załatwić sprawę praw do utworu. Ponadto
    będzie trzeba uważać na ryzyko zakwalifikowania zlecenia rozliczanego
    czasem jako stosunku pracy.
    *Wszystko* przemawia za przyjęciem umowy o dzieło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl