    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie a wymowienie..
    Date: Mon, 4 Oct 2004 22:43:56 +0200

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 21:47:08 +0200, Gotfryd Smolik news napisał/napisała:
    > ^^^^^^^^
    >
    > ...w jakiej umowie skoro powiadasz że NIE było pisemnej umowy ??

    mojej umowie, umowie zlecenie... eee juz sie pogubilem.. i wez tu cos
    wytlumacz prawnikowi, od razu zlapie Cie za slowko i rozwali kontekst
    wypowiedzi :P

    > Mi chodziło o twoje "ruchy" ktore robiłeś "na gebę" - 'oni'
    > jak rozumiem MAJĄ pisemną umowę. A ty NIE MIAŁEŚ wypowiedzenia
    > tejże... przynajmniej kiedy pisałeś poprzednio !

    jest JEDNA umowa zlecenie pomiedzy MNA a EX firma. Wypowiedzialem ja
    PISEMNIE. Natomiast sa INNE umowy pomiedzy moja EX firma a klientami (umowy
    serwisowe)....
    I wsio..

    > Jak UŻYCZONĄ to co mogą ?? ;)
    > Czytałeś kiedyś KC ? Zacznij od art. 710. Z naciskiem na słowo
    > szesnaste w zdaniu pierwszym i jedynym ;> (spójniki wliczająć :))

    o zesz TY.. w kodeks strzelony...
    Par 5. "Umowy uzyczenia":

    "Koszty zwiazane z korzystaniem z przedmiotu uzyczenia poniesie:
    1. Uzyczajacy w zakresie oplaty abonamentu (...)
    2. Bioracy w zakresie oplat za rozmowy ponad abonamentowe zgodnie z
    bilingiem telefonicznym dla uzyczanego telefonu"

    Wiec jak to sie ma do cudownego punktu 710 "Przez umowę użyczenia użyczający
    zobowiązuje się zezwolić biorącemu, przez czas oznaczony lub nie oznaczony,
    na bezpłatne używanie oddanej mu w tym celu rzeczy"
    :]]]]]

    > Podjąłeś się "rozmów z klientami", tak ?

    nie :)

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701