  • Data: 2004-10-04 19:47:08
    Temat: Re: Umowa zlecenie a wymowienie..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Oct 2004, Papik wrote:
    [...]
    >+ > "umowę zmienia się w tej formie w której była zawarta". Zlecenie
    >+ > były udzielone i zaakceptowane pisemnie ?
    >+
    >+ oczywiscie,ze nie :) Nic na mnie nie maja, zadnych zlecen nie wymowilem,
    >+ kary umowne dotycza wlasnie tych zlecen, ktore mialbym podpisac/lub nie z
    >+ klientami.. czegos takiego nie ma i nigdy nie bylo.. Jest to martwy punkt
    >+ w umowie bez zadnego dowodu w papierkach :)
    ^^^^^^^^

    ...w jakiej umowie skoro powiadasz że NIE było pisemnej umowy ??
    Mi chodziło o twoje "ruchy" ktore robiłeś "na gebę" - 'oni'
    jak rozumiem MAJĄ pisemną umowę. A ty NIE MIAŁEŚ wypowiedzenia
    tejże... przynajmniej kiedy pisałeś poprzednio !

    >+ Jedynie co mi moga zrobic to skosic za SLUZBOWA, uzyczona komorke...

    Jak UŻYCZONĄ to co mogą ?? ;)
    Czytałeś kiedyś KC ? Zacznij od art. 710. Z naciskiem na słowo
    szesnaste w zdaniu pierwszym i jedynym ;> (spójniki wliczająć :))

    >+ Ps. Zadeklarowalem mailowo i slownie,ze gdyby mnie potrzebowali to jestem do
    >+ ich dyspozycji.. Uslyszalem od szefa: "wie Pan, nie wiem czy bardziej nie
    >+ bedzie mi sie oplacalo wystawic Panu rachunek za wynajecie czlowieka zamiast
    >+ Pana" .. a niech wystawia :)

    Jeśli ZAWARŁEŚ umowę *pisemną* i jej NIE wypowiesz *pisemnie* - to ja
    bym się dwa razy zastanowił. I gotowość "oświadczyłeś" (art. 736)
    jak nic...
    Podjąłeś się "rozmów z klientami", tak ?

    pozdrowienia, Gotfryd