  • Data: 2009-03-09 22:35:44
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gp44i1$ttn$1@news.onet.pl...
    > wiadomości news:gp3q1t$enp$2@inews.gazeta.pl...
    > Mam 4 umowy zlecenie na czas określony.3 jednomiesięczne i 1) 15 dniowa
    > dokładnego statusu firmy nie znam, ale jest to agencja pracy
    > zarejestrowana w Polsce
    > (bodajże) działająca na terenie Francji, tam wypożycza pracowników.
    > Pracujesz na budowie pod nadzorem francuzów lub w zależności gdzie
    > pracujesz.
    > Był wybór umowa o prace lub zlecenie.
    > Pracowałem cały czas na tej samej budowie(elektryk).
    > Czasami tłumacz się pojawiał(na budowie) aby zabrać godziny i podpisać
> [...]

    Podejdź z posiadanymi dokumentami do Inspekcji Pracy, bo chyba przez net
    się nie dogadamy. Ważnym nie jest, jak często był tam tłumacz. Przede
    wszystkim ważnym jest, z kim masz umowę, a piszesz, że nie znasz statusu -
    to co wpisano w umowę? Nie wyobrażam sobie, jak można nie wiedzieć, gdzie
    ma siedzibę pracodawca (piszesz "bodajże"). Jak był wybór pomiędzy umową o
    pracę i zleceniem, to na czym polegała różnica w warunkach pracy?