    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenia a pobyt w szpitalu.
    Date: Sun, 31 May 2009 16:03:58 +0200

    Użytkownik "uosiu" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvtq20$ah4$1@news.vectranet.pl...

    > Nie mam teraz pod rąką tej umowy, ale jest w niej zapis mniej więcej tego
    > rodzaju, że zlecający(firma) będzie za mnie odprowadzać składki chorobowe
    > i emerytalno-rentowe oraz podatek.

    czy napewno "chorobowe" ? Moze zdrowotne? (to zupelnie co innego)

    > Podobno ma to znaczenie, że do czasu podpisania umowy zlecenia bylem
    > zatrudniony w tej firmie na pełen etat, dokładnie do stycznia, a od lutego
    > mam umowę zlecenie.

    Jesli rzeczywiscie masz chorobowe, to mmasz dzieki temu, ze byles
    zatrudniony - ciaglosc ubezpieczenia (normalnie przy Um. zl. zaczyna dzialas
    dopieropo pol roku), tak wiec przysluguje Ci zasilek chorobowy i
    ubezpieczenie zdrowotne przez caly okres jego pobierania (nawet, jesli umowa
    sie rozwiaze w miedzyczasie).

    Pozdrawiam
    SDD