  • Data: 2010-10-04 05:43:56
    Temat: Re: Umowa z deweloperem w postaci aktu notarialnego
    Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-03 20:51, Bogdan pisze:
    > Jeśli masz już zawartą umowę w formie aktu notarialnego z takim zapisem
    > jak powyżej to nie wyegzekwujesz jej w sądzie na Twoją korzyść - czyli
    > przeniesienia własności.

    Nie mam na razie umowy - zastanawiam się nad podpisaniem i wyborem formy
    tej umowy (zwykła czy notarialna).
    W takim wypadku chyba jedyną zaletą notarialnej umowy będzie ew.
    łatwiejsze dochodzenie swoich pieniędzy w chwili ew. bankructwa wykonawcy?

    Czy jeśli umowa podpisana by była w formie aktu notarialnego i
    zdecydowałbym się na jakieś jej zmiany - np. co do zakresu robót (taka
    możliwość jest opisana w umowie z zastrzeżeniem konieczności podpisania
    przez obie strony aneksu), to czy ten aneks też musiałby mieć formę aktu
    notarialnego?