  • Data: 2010-10-04 07:08:23
    Temat: Re: Umowa z deweloperem w postaci aktu notarialnego
    Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-04 08:00, witek pisze:

    > tylko notarialna.
    > z tysiąca innych powodów

    Możesz wymienić choć kilka z tego tysiąca? :)
    Jak dla mnie -laika - najistotnieszy powód byłby taki, że umowa
    przedwstępna w formie aktu to przyrzeczenie wykonane w formie takiej jak
    ostateczna umowa i w chwili uchylenia się sprzedającego od
    przyrzeczonego przeniesienia własności budowanego domu, można sądownie
    go do tego przymusić. Niestety z tropu zbija mnie ten zapis o możliwości
    odstąpienia od umowy (po zwróceniu wpłaconych pieniędzy i kary umownej).
    Odstąpi od umowy, odda mi kasę + te ~5% kary i tyle go widziałem zarówno
    mając umowę w formie aktu lub zwykłej.