  • Data: 2010-10-04 14:32:32
    Temat: Re: Umowa z deweloperem w postaci aktu notarialnego
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie -laika - najistotnieszy powód byłby taki, że umowa
    > przedwstępna w formie aktu to przyrzeczenie wykonane w formie takiej jak
    > ostateczna umowa i w chwili uchylenia się sprzedającego od przyrzeczonego
    > przeniesienia własności budowanego domu, można sądownie go do tego
    > przymusić. Niestety z tropu zbija mnie ten zapis o możliwości odstąpienia
    > od umowy (po zwróceniu wpłaconych pieniędzy i kary umownej). Odstąpi od
    > umowy, odda mi kasę + te ~5% kary i tyle go widziałem zarówno mając umowę
    > w formie aktu lub zwykłej.

    Więc dodaj do projektu umowy w formie aktu dopisku o możliwości odstąpienia
    sprzedającego od umowy tylko za za zgodą kupującego......jak sie nie
    zgodzisz na odstapienie za zwrotem kasy plus kara umowna to sądownie
    przenieszesz własnośc na siebie.
    Jak sądzę deweloper będzie się przed tym dopiskiem bronił rekami i nogami
    ale to znaczyć będzie, że chce was kiwać.

    Bogdan