  • Data: 2004-10-04 13:04:48
    Temat: Re: Umowa współpracy, ale nie typowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Sep 2004, Gall, wrote:

    >+ Witam,

    Też. Musisz dawać po 3 linie odstępu ? ;)
    [...]
    >+ Dla zmniejszenia początkowych kosztów cała działalność
    >+ Będzie prowadzona pod jednoosobową firmą tego znajomego
    >+ (ja nigdzie tam nie figuruję)

    Gdzie zmniejszenie kosztów i o ile ? ;)

    >+ Obaj wkładamy w ten interes po 6 tyś. zł
    >+
    >+ Chciałbym się zabezpieczyć jakąś umową współpracy
    >+ Która gwarantowałaby ewentualny zwrot mojego wkładu
    >+ (6 tyś. zł) i oczywiście równy podział zysków i kosztów.

    Sprawdź hasło "spółka cicha" "spółki cichej" - tu (groups.google)
    jak i w wyszukiwarkach.
    Powiem z góry - mi się wymóg "równego podziału zysków" podoba
    bardzo, chyba że miałbym być "tym drugim" - konkretnie to upomniałbym
    się o "równy podział strat" ;> !

    A od takiego "interesu" tak żeby "zwyczajnie" tylko jeden wspólnik
    odpowiadał to jest spółka komandytowa :)

    >+ Przypominam działalność jest zarejestrowana tylko
    >+ na tego znajomego

    On odpowiada za wszystko "przed urzędami".
    Nic dziwnego że dorobek też będzie "jego".... z zastrzeżeniem
    wszystkiego co będzie w umowie.
    Na JEGO miejscu bym zaczął pisać na grupę jak się zabezpieczyć ;>

    pozdrowienia, Gotfryd