  • Data: 2003-06-12 12:00:50
    Temat: Re: Umowa ustna????
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie> szukaj wiadomości tego autora

    Lukas chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > Producent do dnia dzisiejszego nie ma faktury przezemnie podpisanej bo jest
    > ona u mnie !!! On nawet sie nie pofatygowal po jej odbior. Wiec na jakiej
    > podstawie on chce zaplaty???

    dobre pytanie,
    a podpisywałeś odbiór towaru albo w ogóle cokolwiek?

    A poza tym, nie da się "wyksięgowac" jakoś tej faktury?

    (nie znam się na tym)

    Jeżeli się da - to:

    1) napisz producentowi, żeby sobie łóżko zabrał i wyznacz mu termin;

    albo

    2) napisz producentowi, że w związku ze znacznym upływem terminu,
    kiedy miał zabrać łóżko, jesteś zmuszony obciążyć go kosztami
    przechowania w kwocie X zł i prosisz o zapłatę (bezumowne przechowanie);

    pozdrowienia

    stern

    --
    Irren ist maennlich. :-)