    From: l...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa przedwstepna a wlasnosc domu
    Date: Mon, 15 Oct 2007 02:10:12 -0700

    On 15 Pa , 10:41, "tomek" <t...@X...Xpl> wrote:
    > U ytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisa w
    > wiadomo cinews:fev793$3pu$2@inews.gazeta.pl...

    g.pl/

    > Mam bardzo malo czasu, sprawa pojawila sie wczoraj a jesli chce kupic ten
    > dom to dzis musze podpisac umowe przedwstepna. Mam kilka godzin, nie mam
    > czasu na szukanie notariusza itd.

    Nie rozumiem takiego kupowania nieruchomo ci "na wariata". Skoro nie
    masz czasu dokona podstawowych czynno ci sprawdzenia stanu prawnego
    nieruchomo ci to podejmujesz ryzyko ewentualnych roszcze w
    przysz o ci. S dz e po piech, niezale nie od atrakcyjno ci oferty -
    mo e raczej szczególnie przy atrakcyjnych ofertach, jest najgorszym
    doradc .