  • Data: 2007-10-15 09:38:38
    Temat: Re: Umowa przedwstepna a wlasnosc domu
    Od: "tomek" <t...@X...Xpl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <l...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1192439412.149274.102830@v29g2000prd.googlegrou
    ps.com...
    On 15 Pa , 10:41, "tomek" <t...@X...Xpl> wrote:
    > U ytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisa w
    > wiadomo cinews:fev793$3pu$2@inews.gazeta.pl...

    g.pl/

    > Mam bardzo malo czasu, sprawa pojawila sie wczoraj a jesli chce kupic ten
    > dom to dzis musze podpisac umowe przedwstepna. Mam kilka godzin, nie mam
    > czasu na szukanie notariusza itd.

    Nie rozumiem takiego kupowania nieruchomo ci "na wariata". Skoro nie
    masz czasu dokona podstawowych czynno ci sprawdzenia stanu prawnego
    nieruchomo ci to podejmujesz ryzyko ewentualnych roszcze w
    przysz o ci. S dz e po piech, niezale nie od atrakcyjno ci oferty -
    mo e raczej szczególnie przy atrakcyjnych ofertach, jest najgorszym
    doradc .

    Pozdrawiam

    Masz racje, ja tez tak mysle, tyle ze jak to zwykle w zyciu sytuacja sie
    komplikuje. Ten dom to nie jest jakas super okazja sam w sobie, choc jest to
    przyzwoita oferta i szybko "zejdzie". Dom jest interesujacy DLA MNIE z racji
    miejsca pracy, po prostu dla nas to idealny punkt. Niestety podaz jest tam
    bardzo mala, w ciagu 2 lat jest to chyba 3 oferta i jedyna rozsadna. Na
    razie nic nie podpisalem, staram sie zebrac jak najwiecej informacji przed
    podjeciem decyzji. Dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam