  • Data: 2011-01-04 22:26:57
    Temat: Re: Umowa - oryginal, kopia i ilosc egzemplarzy
    Od: Mruk <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UM Wrocławia Wydział Rejestracji Pojazdów jest na tyle upierdliwy, że
    > właśnie chce mi ostęplować ten mój egzemplarz i żaden inny.
    > Czy jeżeli jest to po prostu kopia, to jest ona jakaś inna pod względem
    > prawnym od kopii "ksero"? No sorry! Mam wrażenie że chodzi o zwykłą
    > biurokrację w czystej postaci.

    Idziesz do urzędu, składasz właściwy wniosek.

    Mówisz tak:
    - proszę decyzję taką i taką (rejestracja, przerejestrowanie,
    wyrejestrowanie lub cokolwiek tam chcesz)

    lub

    - postanowienie na piśmie o odmowie wydania decyzji

    miękną.

    ja tak miałem ze złym nazwiskiem sprzedającego. Kupiłem samochód. Od
    osoby fizycznej (kobiety). W dniu spisania U K-S w DO miała dane które
    były zgodne z tymi w DR. W urzędzie okazało się, że w tak zwanym
    międzyczasie kobita się wzięła i zmieniła nazwisko na nazwisko męża.

    Głupia tępa dzida wymagała w urzędzie abym udał się do sprzedawcy i
    utworzył aneks do umowy !!