  • Data: 2011-01-05 08:36:49
    Temat: Re: Umowa - oryginal, kopia i ilosc egzemplarzy
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "k e l t o i" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ifvuv4$qqq$1@news.onet.pl...

    > Chodzi o identyczność co do brzmienia. Każda *adnotacja* lub stempel w
    > moim rozumieniu zmieniają brzmienie umowy.

    Adnotacje Urzedu Komunikacji nie zmieniaja brzmienia umowy, a jedynie
    potwierdzaja iz samochod zostal wyrejestrowany.

    > UM Wrocławia Wydział Rejestracji Pojazdów jest na tyle upierdliwy, że
    > właśnie chce mi ostęplować ten mój egzemplarz i żaden inny.
    > Czy jeżeli jest to po prostu kopia, to jest ona jakaś inna pod względem
    > prawnym od kopii "ksero"? No sorry! Mam wrażenie że chodzi o zwykłą
    > biurokrację w czystej postaci.

    Moze zrobic sobie ksero i "uwierzytelnic" je swoja pieczatka 'za zgodnosc z
    oryginalem" i podpisem hehehe tyle ze pewnie jej sie nie chce. Tyle ze ja
    nie widze zadnego prawnego powodu zeby nie posteplowac wlasnie Twojego
    egzemplarza.