  • Data: 2011-01-04 21:45:36
    Temat: Re: Umowa - oryginal, kopia i ilosc egzemplarzy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "k e l t o i" <k...@v...pl> wrote
    > Chodzi o identyczność co do brzmienia. Każda *adnotacja* lub stempel w
    > moim rozumieniu zmieniają brzmienie umowy.

    Nie. Brzmienie umowy będzie takie samo, a "techniczny" wygląd egzemplarza i
    na nim np. zabrudzenia, miejsca po zszyciu, przedziurkowaniu itd. parafki
    osób zapoznających się "post factum", stemple wływu etc. tego nie zmienią.

    > UM Wrocławia Wydział Rejestracji Pojazdów jest na tyle upierdliwy, że
    > właśnie chce mi ostęplować ten mój egzemplarz i żaden inny.

    Zażądać podstawy prawnej stemplowania. Sam jestem ciekaw.
    Pewnie powołają się na to z Rozporządzenia, że musisz przedstawić "dowód
    nabycia", a niby ksero jest wątpliwe. Ale co ze stemplowaniem owego
    "dowodu"...?