  • Data: 2009-09-18 18:59:31
    Temat: Re: Umowa o wynajęcie mieszkania
    Od: taurytynian taurytynian <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >A może ta osoba trzecia nie jest na noc, tylko na godziny? :-)

    A jeżeli ta osoba trzecia bedzie np pzebywać w godzinach nocnych
    (22-6) co bedzie naruszać jakiś pkt w umowie i bedzie to przeszkadzało
    właścicielce. I jak to sprawdzi pykajac do mnie?

    Czyli w umowie może być wszystko co się wymyśli.
    Jest jakiś "odgórny" regulamin. Słyszałem że właściciel nie może wejść
    sam do mieszkania które wynajmuje, a tego nie ma w umowie.

    są jeszcze jakieś inne takie pkt?