  • 1. Data: 2009-09-18 17:29:57
    Temat: Umowa o wynajęcie mieszkania
    Od: taurytynian taurytynian <t...@g...com>

    czy można w umowie wynajmu mieszkanie przez osobę prywatną studentowi
    można napisać, że nie może sprowadzać na mieszkanie, na noc osób
    trzecich.

    Mieszkanie to pokój w kamienicy. posiada jedno wspólne drzwi do całego
    mieszkania, następnie jest małe pomieszczenie z właściwymi drzwiami do
    właścicielki i drzwiami do mojego pokoju.

    prosze o odpowiedzi

    dziękuję
    z poważaniem Kuba

  • 2. Data: 2009-09-18 17:31:06
    Temat: Re: Umowa o wynajęcie mieszkania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    taurytynian taurytynian pisze:

    > czy można w umowie wynajmu mieszkanie przez osobę prywatną studentowi
    > można napisać, że nie może sprowadzać na mieszkanie, na noc osób
    > trzecich.

    pisać można wszystko.
    A co zrobisz jak ktoś zignoruje ten zapis?

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-09-18 18:30:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > pisać można wszystko.
    > A co zrobisz jak ktoś zignoruje ten zapis?

    Ba, jak ustalisz, że naruszył? Właściciel mieszkania będzie to osobiście
    sprawdzał? A może ta osoba trzecia nie jest na noc, tylko na godziny? :-)

  • 4. Data: 2009-09-18 18:59:31
    Od: taurytynian taurytynian <t...@g...com>

    >A może ta osoba trzecia nie jest na noc, tylko na godziny? :-)

    A jeżeli ta osoba trzecia bedzie np pzebywać w godzinach nocnych
    (22-6) co bedzie naruszać jakiś pkt w umowie i bedzie to przeszkadzało
    właścicielce. I jak to sprawdzi pykajac do mnie?

    Czyli w umowie może być wszystko co się wymyśli.
    Jest jakiś "odgórny" regulamin. Słyszałem że właściciel nie może wejść
    sam do mieszkania które wynajmuje, a tego nie ma w umowie.

    są jeszcze jakieś inne takie pkt?

  • 5. Data: 2009-09-18 21:43:01
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "taurytynian taurytynian" <t...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > A jeżeli ta osoba trzecia bedzie np pzebywać w godzinach nocnych
    > (22-6) co bedzie naruszać jakiś pkt w umowie i bedzie to przeszkadzało
    > właścicielce. I jak to sprawdzi pykajac do mnie?

    mozna nie otwierac
    umowa moze zawierac taki zapis, jednak jego egzekwowanie bedzie conajmniej
    problematyczne

    > Czyli w umowie może być wszystko co się wymyśli.

    nie do konca, ale pewna swoboda istnieje

    > Słyszałem że właściciel nie może wejść sam do mieszkania które wynajmuje,
    > a tego nie ma w umowie.

    nie moze wejsc 'po to zeby wejsc', moze natomiast wejsc zeby ugasic pozar i
    pewnych innych sytuacjach wyzszej koniecznosci

    zasada wynajmu jest to ze bierze kase za to zeby ktos mogl sobie z lokalu korzystac i

    o ile nie jest ustalone inaczej nie moze sobie lazic gdzie
    chce tylko dlatego ze jest wlascicielem

    najprosciej zawsze sie dogadac, zapis w umowie zapewne ma zabezpieczac
    przed robieniem z pokoju noclegowni z imprezami po nocach, trzezwo myslacy
    wlasciciel nie bedzie robil problemu kiedy okazjonalnie ktos chcialby
    przenocowac, a od oszolomow lepiej po prostu nie wynajmowac