  • Data: 2005-07-14 05:31:01
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Jul 2005 19:26:11 +0200, artur napisał(a):

    > .......................... niego telefon) ale p.
    >
    > Ojjjjjjjj, dzieki za ogrom odpowiedzi:

    Ale na co tu było odpowiedzieć, skoro właściwie nie zauważyłem pytania,
    tylko opis zdarzenia.

    > A tak powaznie, to prosze odpowiedzcie mi choc na jedno pytanie, a
    > mianowicie:
    > Jak to jest z tą "trzecia umowa o prace" ktora powinna byc juz
    > automatycznie na czas nieokreslony??

    Tutaj faktycznie możnaby było coś napisać, gdyby już w pierwszym tekście
    były niżej wymienione dane.

    > A pytam dlatego, ze:
    > - pierwsza umowa (a ogolnie juz piata) byla zawarta od 01.01.2004 do
    > 31.06.2004 r
    > - druga umowa (a ogolnie juz szosta) byla zawarta od 01.07.2004 do
    > 31.06.2005 r
    > - a teraz (a dokladnie dzisiaj) podpisalem trzecia umowa (a ogolnie juz
    > siodma) na czas okreslony.
    > Czy ta dzisiaj podpisana umowa juz nie powinna byc automatycznie na
    > stale??

    Nie, to jest dopiero druga umowa - liczą się te zawarte po wejściu do UE.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl