  • Data: 2008-02-22 16:58:52
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:66c3aef0-e95b-4eed-b151-29e70072f55d@s37g2000pr
    g.googlegroups.com Arek
    "arkadoo" <a...@o...pl> pisze:

    > 19 luty, 20:42
    Lepszy byłby Message ID.

    > "Ale nawet jeśli zrobisz, to nie jest to zakaz konkurencji, gdyż ten
    > musi być
    > ustanowiony osobną umową "
    Podałem podstawę prawną.
    Ty powołałeś się na orzecznictwo, ale go nie podałeś.
    Wynurzył się kauzyperda, częściowo bez związku i zrozumienia, ale podał
    sygnaturę. Nie udało mi się znaleźć wg niej treści wyroku (szukałem na ile
    mogłem starannie), a jemu nie chciało się zacytować.
    Wrzuć, z łaski swojej, treść lub link do orzecznictwa, na które sie
    powołałeś.

    --
    Jotte