  • Data: 2009-03-07 16:20:35
    Temat: Re: Umowa o internet
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 22:59, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Różnie może być.
    > W końcu korzystali, więc zapłata się należy.
    > Trzeba by jeszcze znać regulamin wg którego korzystali z neta.

    I tu jest moim zdaniem clue sprawy. O ile bowiem da się udowodnić, że
    umowa była, to ciężko udowodnić, jakie były jej warunki, cena itd.
    Konsument bowiem, jak wiadomo, musi się z regulaminem zapoznać
    (=podpisać formułkę "zapoznałem się z regulaminem świadczenia
    usług...", zazwyczaj znajdującą się w umowie) inaczej nie jest on dla
    niego wiążący. I wten sposób broniłbym się w sądzie ("nie wiedziałem
    ile, komu i kiedy mam płacić, a w ogóle myślałem że cena to 10 zł za
    kwartał płatne co dwa lata"). Firma raczej na sąd się nie zdecyduje,
    bo dużo zawracania głowy a efekt raczej niepewny i mizerny.