    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - prośba o ocenę
    Date: Wed, 5 Mar 2008 07:59:42 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 16:00:53 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Spotkałem się z zapisami: "wszystkie pola eksploatacji wymienione
    > w prawie autorskim" (czy jakoś tak), co IMHO nie dość dokładnie wypełnia
    > wymóg "wyraźnie wymienionych" (pól)
    > Ale IMO "wszystkie pola eksploatacji wymienione w art. 50 UPA"
    > dyspozycję wypełnia już wystarczająco.

    I tu się zgadzam, jeśli ktoś się odniesie do art. 50 to coś będzie miał.
    Zabawniejsze, że wiele osób uważa, że art. 50 załatwia całą sprawę
    korzystania z utworu - jakby ustawa "na sztywno" wskazywała pola, a
    własnych nie wolno było wymyślić...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać