  • Data: 2008-03-04 15:00:53
    Temat: Re: Umowa o dzieło - prośba o ocenę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Mar 2008, Olgierd wrote:

    > Nie.

    Spotkałem się z zapisami: "wszystkie pola eksploatacji wymienione
    w prawie autorskim" (czy jakoś tak), co IMHO nie dość dokładnie
    wypełnia wymóg "wyraźnie wymienionych" (pól) :)
    Ale IMO "wszystkie pola eksploatacji wymienione w art. 50 UPA"
    dyspozycję wypełnia już wystarczająco. IMO jak ktoś pobieżnie czyta
    umowy to może odnieść wrażenie że była mowa o "wszystkich polach"
    właśnie, co prawdą nie będzie :)

    pzdr, Gotfryd