  • Data: 2008-02-25 22:31:21
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: "Jackare" <1...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fpvdr0$fd6$1@inews.gazeta.pl...
    > Na jakich zasadach wypłaca się pieniądze przy umowie o dzieło? Daję
    > pracodawcy rachunek i on mi wypłaca pieniądze od razu, ma na to ileś dni,
    > czy
    > jak to jest?

    podpowiedź 1:
    słowo "umowa" oznacza że strony się umawiają na pewne warunki, może do nich
    należeć sposób i termin przekazania zapłaty, czyli zasdniczo pełna dowolność
    byle w zgodzie z prawem.

    Podpowiedź 2
    Przy umowie cywilnoprawnej a taką jest umowa o dzieło nie funckjonuje
    pojęcie "pracodawca". Może być np "zleceniodawca" lub "zlecający"