    From: Michał <...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa najmu na czas określony, bez okresu wypowiedzenia
    Date: Wed, 6 May 2009 12:28:36 +0200

    Dnia Mon, 4 May 2009 11:18:45 +0200, Michał napisał(a):

    > Witam,
    >
    > mam taki problem, w zeszłym roku wynająłem od kogoś biuro.
    > Podpisalismy umowę na czas określony, w umowie nie ma żadnych zapisów o
    > terminie wypowiedzenia, karach, itd.
    >
    > Od pewnego czasu mam problemy z płatnościami, i najemca wypowiedział mi
    > umowę. Spłaciłem całą zaległość, jaką miałem u najemcy do dnia zajmowania
    > biura.
    > Najemca żąda odemnie jednak zapłaty za kolejne miesiące, aż do dnia kiedy
    > umowa się zakończy plus 2 m-ce wypowiedzenia, mimo iż takich zapisów w
    > umowie nie ma, a ja z biura już nie korzystam.

> [...]

    Nie wiem jak mogłem to przeoczyć,
    w umowie jest napisane tak:

    najem całego lokalu wymienionego w punkcie 2 umowy zawiera się na czas
    nieokreślony. Mozliwość rozwiązania umowy przysługuje stronom po upływie 1
    roku od dnia podpisania umowy, z zachowaniem 2-miesięcznego okresu
    wypowiedzenia.

    i dalej o tym ze w przypadku nie płacenia przez 2 pełne okresy, moze
    wypowiedzieć umowe...

    Ale właśnie co, skoro ją wypowiada, to czy moze żądać zapłaty za kolejne
    miesiące po dniu wypowiedzenia umowy, i dlaczego 2 m-ce dolicza do tej
    umowy, skoro do konca umowy jest jeszcze kilka miesięcy?.

    przepraszam za zamieszanie, usiadłem do tego na spokojnie, i tak to
    wygląda.