eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem? › Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy z niewydajnym pracownikiem?
    From: Sokratex <s...@o...pl>
    Subject: Re: Umowa na czas określony - czy istnieje możliwość rozwiązania umowy
    z niewydajnym pracownikiem?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <eaqu6e$cle$1@news.dialog.net.pl>
    Date: Wed, 2 Aug 2006 21:45:25 +0200

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 21:25:08 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:93cd0$44d0f76f$540a7dd0$23697@news.chello.pl Sokratex

    > No dajże spokój, nie przesadzaj.

    Nie przesadzam - padłem ofiarą oszusta.
    Nie sadzę, żeby propozycja zmiany systemu wynagrodzenia
    była gdziekolwiek skutkiem chorób psychicznych. Wyobrażam sobie
    stocznię albo kopalnię - tysiące chorych psychicznie następnego dnia
    po zaproponowaniu zmian. Do czego ten kraj zmierza?
    Przez nieuczciwego pracownika tracą zawsze pozostali, nie tylko firma.

    Pozdrawiam.