    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa do konca lutego - brak obowiazu chodzenia do pracy
    Date: Wed, 4 Feb 2009 22:44:29 +0100

    W wiadomości news:gmcbkp$86u$1@inews.gazeta.pl Maverick
    <m...@p...fm> pisze:

    > Zapewne bedzie - tylko najpierw trzeba miec oryginal tego grafiku w rece
    > (bo raczej zdjecie lub xero bedzie watpliwe dla sadu (moze byc
    > watpliwe)) - a o to przeciez sie rozchodzi.
    Rozchodzą to się małżeństwa i pieniądze, jak mawiała moja babcia. :)
    Natomiast zakładanie, że brak wpisu w jakimś tam grafiku jest równoważne
    oświadczeniu o zwolnieniu ze świadczenia pracy to już nawet nie naiwność, to
    ma inną nazwę.
    Natychmiast pismo do pracodawcy na księgę podawczą z zapytaniem o godziny
    pracy i ew. żądaniem pismenego zwolnienia ze świadczenia pracy. I do czasu
    odpowiedzi stawiać się do pracy dokumentując ten fakt.

    --
    Jotte