  • Data: 2009-02-04 14:30:54
    Temat: Re: Umowa do konca lutego - brak obowiazu chodzenia do pracy
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Tadek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ni ewypowiedzial. Umowa od poczatku byla zawarta na czas okreslony do 28
    > lutego 2009.
    > Tego dnia po prostu uplywa czas, na ktory zostala zawarta.

    Ale osoba uprawniona (kierownik, ktos z kadr, szef - zalezy jaka to
    firma) musi PISEMNIE zwolnic ja z przychodzenia do pracy.

    Jesli zrobi to chocby sam szef, ale nie masz tego na pismie - to jak
    pozniej to udowodnisz, gdy np wrecza jej dyscyplinarke za niestawienie
    sie w pracy przez kilka dni?
    --
    Regards,
    Maverick