  • Data: 2009-02-04 15:05:07
    Temat: Re: Umowa do konca lutego - brak obowiazu chodzenia do pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1233759282.13881@bongos2.pseinfo.pl...
    > Dokładnie, i to jest niestety jeden ze standardowych numerów pracodawców,
    > jeśli bardzo chcą zwolnić pracownika... "nie przychodź, nie musisz" a
    > potem, trzy dni cię nie ma, czy nawet dwa i pyk - dyscyplinarnie. Nie
    > wszyscy mają dostateczną świadomość własnych praw, czy w ogóle
    > podstawowych zagadnień prawa pracy i taka lipa się robi... :( Smutne to
    > ale prawdziwe - tak zrobiono z moim ojcem.
    > Pozdr.
    > Tomek

    Sądzicie, że umieszczenie takiego zapisu w grafiku nie jest wystarczające
    dla przyjęcia, że forma pisemna została zachowana. Warunek, by grafik miał
    podpis przełożonego, a niebyła to kartka papieru z tabelką jedynie. Skoro w
    grafiku ma same wolne, to moim zdaniem jest to jednoznaczne z pisemnym
    zwolnieniem z obowiązku świadczenia pracy.