eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com
    przez operatora Play - podstawa prawa]
    <628c022c$0$457$65785112@news.neostrada.pl> <t6i2fa$p54$1@gioia.aioe.org>
    <6290a8ed$0$502$65785112@news.neostrada.pl> <t6qk18$5s8$1@gioia.aioe.org>
    <6290dc6d$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nkemd7q4tuj9$.64ocmdhpvd6d.dlg@40tude.net>
    <6294ec71$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <6294febe$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <62954edf$0$494$65785112@news.neostrada.pl> <ZndlK.2725$z41.66@fx06.ams1>
    <62962a6a$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <62969a1c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <6296ab9a$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    <JXylK.6811$Z11.790@fx12.ams1>
    <6297931d$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <eJTlK.24721$m21.1162@fx14.ams1>
    <6298f0d3$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <6298fd6e$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <62990f2a$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <zNbmK.17119$D41.12636@fx07.ams1>
    <62998b7d$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 05 Jun 2022 00:31:02 GMT

    On 2022-06-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przyjechali ratownicy karetką i... użyli defibrylatora.

    > W zasadzie trzy czwarte prawdy. Z tymi jasnymi instrukcjami to
    > przynajmiej te o których wiem nie wydają polecień - wykonaj RKO/już ok,
    > tylko "defibrylacja niezalecana" / "defibrylacja zalecana, odsuń się i
    > naciśnij przycisk" czy jakoś tak. Problem w tym, że defibrylacja
    > niezalecana to może być równie dobrze brak akcji serca jak i...
    > prawidłowy rytm zatokowy. Ratownik musi osobiście sprawdzić czy oddycha
    > i ma puls.

    Przyznam, że już nie pamiętam dokładnie, ale wydawało mi się, że ten co
    nam dali do trenowania był bardziej gadatliwy. Tak czy inaczej, jest to
    zrobione tak, że nawet osoba bez przeszkolenia sobie z tym powinna
    poradzić.

    > W sumie nie wiemy co się stało dalej. Teraz żałuję, że nie napisałem do
    > prokuratury zawiadomienia, to może byśmy wiedzieli więcej.

    > Skoro sam się nie pofatygował, to akcją "dowodzi" ten kto tam był.

    To nie ma znaczenia. Jesteśmy na etapie, aby przekonać ratownika aby
    wydał urządzenie ratująć tym być może cudzą i swoją dupę.

    --
    Marcin