eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-05 07:22:44
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewniam, że dla mnie to to samo :)

    Tak średnio. Możesz mieć nieruchomość nie będąc obywatelem, możesz być
    obytwatelem nie mając nieruchomości na terenie kraju. Jedno z drugim nie
    jest wcale powiązane.

    > Nie wiem z kim ustalałeś, ale ten wpływ jest jak najbardziej realny i
    > szczególnie klarowny w kwestii wyborów dotyczących osób, które kształtują
    > prawo.

    No dobra - przypomnij jakie masz te obowiązki?

    > Jak ktoś nie ma zamiaru nigdy odwiedzać Polski to zwykle nie trzyma się
    > kurczowo obywatelstwa polskiego (o głosowaniach nie wspomnę).

    Jakoś ta cała polonia nie wraca a już któreś pokolenie głosuje.

    > A jak masz
    > zamiar odwiedzać i odwiedzisz to środki egzekucji się spokojnie znajdą.

    Ale że co ci niby zrobią - jak wrócisz będziesz traktowany jak każdy
    inny obywatel.

    > Są one tak potencjalne jak wola suwerena, który odpowada np. za obecny
    > burdel.

    Tak - wyślą za tobą kaczekomando:P Dopóki siedzisz za granicą, polskie
    władze moga ci skoczyć. Nie masz realnie wobec polski żadnych
    obowiązków. Podnosisz teoretyczne obowiązki, więc w ramach wzajemności
    byłbym ci skłonny przyznać równie teoretyczne prawo do głosowania:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!