eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-05 02:49:40
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-06-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak średnio.

    Zapewniam, że dla mnie to to samo :)

    > No właśnie nie bardzo. Już to ustaliliśmy, że tylko potencjalnie, a
    > nawet wtedy wymaga to twojej współpracy:P

    Nie wiem z kim ustalałeś, ale ten wpływ jest jak najbardziej realny i
    szczególnie klarowny w kwestii wyborów dotyczących osób, które kształtują
    prawo.

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wymyślili dowolną głupotę jednak nie
    > mają żadnych środków do jej egzekusji. Równie dobrze mogą sobie
    > wymyślić, że każdy człowiek na całym świecie ma im płacić podatki,
    > dlatego w polsce powinien głosować każdy.

    Jak ktoś nie ma zamiaru nigdy odwiedzać Polski to zwykle nie trzyma się
    kurczowo obywatelstwa polskiego (o głosowaniach nie wspomnę). A jak masz
    zamiar odwiedzać i odwiedzisz to środki egzekucji się spokojnie znajdą.

    > Po to, że skoro podnosisz, że mas potencjalne obowiązki, których tak
    > naprawdę nie masz, to analogicznie żebyś miał potencjalną możliwość
    > głosowania, której... tak naprawdę nie masz:P Jak kuba bogu tak bóg
    > fidelowi;)

    Są one tak potencjalne jak wola suwerena, który odpowada np. za obecny
    burdel.

    --
    Marcin