  • Data: 2022-05-24 12:14:41
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 May 2022 23:47:35 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale jak
    > walnęli taki przekaz, dołożyli prezesa klubu strzeleckiego, który się z
    > żołnierzami Rosyjskimi granatem rozerwał, czy jakąś babcię, co ich
    > otruła pasztecikami. A i pewnie w Rosji propaganda to nie dość, że
    > przeinacza, to może i więcej podobnych wymyślić "z palca" rzeczy. W
    > konsekwencji młodzi żołnierze są w panice i nap...ją do wszystkiego, co
    > się rusza.

    Z tego co czytam, to cała kacapska armia jest jedną wielką patologią
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/nazwiska-zarobki-sa
    mobojstwa-i-przestepstwa-obraz-rosyjskiej-armii/q6yq
    k2l
    a do mordowania cywilów żadna wojna im niepotrzebna:
    "W 2015 r. w garnizonie Kniaz-Wołkonskoje grupa żołnierzy śmiertelnie
    pobiła przechodnia. Świadkiem zdarzenia był kucharz oddziału, który
    przechodził obok i wstawił się za poszkodowanym.

    Kucharz próbował wezwać pomoc, ale tłum zwrócił się przeciwko niemu. -
    Podszedłem do oficera dyżurnego. Wyszedł starszy chorąży, była u niego
    żandarmeria wojskowa, bili mnie na ich oczach - powiedział później
    dziennikarzom. Kucharz wystrzelił w stronę jednego z napastników z broni, a
    pobitego mężczyznę zaciągnął do swojego samochodu, gdzie ranny zmarł przed
    przyjazdem karetki."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek