eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-24 12:39:48
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 May 2022 22:47:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > A tego jednego nie. Czy to nie dziwne?
    >
    > Jesteś żołnierzem. Kolumna czołgów, którą jedziesz zatrzymała się w
    > obcym mieście. Masz za zadanie osłaniać swój i kolegów czołg. Wokół nie
    > widać nikogo, ale przeciwnik ma nowoczesne granatniki i nie wiadomo, z
    > którego zakamarka może nadlecieć pocisk. Nie ma żadnych ludzi, bo się
    > pochowali. I nagle z poprzecznej ulicy wyjeżdża gość na rowerze i jedzie
    > w kierunku Twojego czołgu, który nie jest zamaskowany, tylko stoi
    > widoczny na środku ulicy. Wpadł byś na to, że on jedzie do sklepu po
> [...]

    Zaraz zaraz ... wjezdzasz z kolumną czołgow do obcego miasta,
    zatrzymujesz sie, i czego sie spodziewasz?
    -wszyscy z miasta uciekną,
    -wszyscy sie pochowają,
    -przyjda obywatele witac wyzwolicieli kwiatami i wodką,
    -ludzie w koncu zaczna przechodzic, bo chocby trzeba do sklepu ...

    Chcesz, zeby sie pochowali, to np oglos przez megafony, ze jest zakaz
    zblizania.

    J.