  • Data: 2007-08-29 13:00:15
    Temat: Re: Udostępnianie informacji o rozkładach jazdy a prawo
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 29, 2:49 pm, t...@g...com wrote:
    > Po skończeniu, jak to często bywa, zacząłem się zastanawiać nad
    > konsekwencjami prawnymi - w związku z tym moje pytania. Czy mogę
    > napotkać na jakieś prawne problemy, jeśli udostępniłbym publicznie
    > (dodam: całkowicie bezpłatnie) swój serwis? Widzę tu co najmniej 3
    > aspekty:
    > Pozdrawiam!
    > Andrzej Chodor

    Tak jak i PKM roznym, w Katowicach i chyba w Lodzi i Warszawie
    istnieja takie platne serwisy. W Jaworznie istnieje darmowy calodobowy
    numer informacyjny i oczywiscie ich wlasna strona wap. Wiec w
    pierwszym przypadku jesli wystapisz z zapytaniem czy mozesz korzystac
    udostepniajac za darmo w innej formie niz jest teraz to niektorzy
    powiedza "prosze a my umiescimy link do pana na naszej stronie" a inni
    powiedza nie i sami zrobia platne.