  • Data: 2021-10-08 15:50:04
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W gettach mogli sobie sami żyć
    > wśród swoich. Tam niemcy nawet nie wchodzili, bo się poniekąd brzydzili.
    > Wielu Żydów podobno było nawet z tego zadowolonych. Oczywiście przez
    > pierwsze dwa lata wojny. Wywózki zaczęły się w 1942 roku.

    Tak jak obecnie wielu wyznawców pisowskich marzy o tym, żeby zamknąć się
    w getcie z resztą normalnych ludzi jak już nas z UE wypierdzielą.

    Niewątpliwie wśród każdego społeczeństwa można znaleźć element
    patologiczny, ale to nie znaczy, że cała normalna reszta cieszyła się,
    że może sobie żyć zamknięta wśród "swoich".
    Jestem pewien, że potrafisz podać przykłady tych zadowolonych
    zamkniętych w getcie, bo skądś ci się musiało urodzić w głowie to
    "podobno".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr