  • Data: 2021-10-09 09:23:33
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 09 Oct 2021 00:12:12 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No bo inaczej się nie dało skoro należało uwiezić. Nie wiem, oni też
    > pracowali?

    A jak najbardziej. Konwencje chyba przewiduja prace dla jencow
    nie-oficerow. A ZSRR konwencji nie podpisal.

    Zreszta trzymal ich potem dlugo, dopoki nie odbudowali tego, co
    zniszczyli, co sie wydaje bardzo dobra polityta "denazyfikacji".
    Szkoda, ze nie u nas.

    > Pewnie jakby się uparł, to dałoby się przyczepic

    Zapewne, szczegolnie, ze smiertelosc bardzo wysoka, a ludzie raczej
    mlodzi.

    > Byciem Żydówką np.

    Nie, dla Zydow byly getta.
    W sumie, to sie az tak bardzo od KL nie roznily, ale jednak.

    Zydow masowo do KL zaczeto wywozic dopiero wtedy, jak tam juz byly
    gotowe komory gazowe.

    J.