  • Data: 2021-10-08 13:31:52
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2021 o 11:22, Olin pisze:

    > Przebiegle pominąłeś milczeniem drugą linkę, pod która są przykłady zbrodni
    > Wehrmahtu, a to był dopiero początek wojny.
    >
    > https://ciekawostkihistoryczne.pl/2011/08/31/najwiek
    sze-zbrodnie-niemieckie-podczas-kampanii-wrzesniowej
    /

    Ale co tu komentować? Mam cały czas wszystko, co napisałeś zostawiać?
    Przecież tego się nie da czytać później. Dostrzegasz różnicę pomiędzy
    zabiciem kilku domniemanych bojowników, a wymordowaniem całego narodu?
    Niemieccy żołnierze też byli ludźmi. Na wojnie ludźmi rządzi strach. Ten
    nie zawsze mądrze podpowiada.

    --
    Robert Tomasik