  • Data: 2021-10-04 19:28:18
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2021 o 16:07, Kviat pisze:
    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    W Polsce w stanie wojennym członków Solidarności pozamykano w obozach -
    jakoś nikt nie wpadł na pomysł zapędzania ich do komór gazowych.

    > A co ma piernik do wiatraka? Cokolwiek uczynił, czy czegokolwiek nie
    > uczynił, przestań pierdolić, że Niemieccy obywatele żyli w
    > nieświadomości tego, co się u nich dzieje.

    Sądzę, że nieliczni wiedzieli.

    > Sprawiło, że obywatele Niemiec dostali pomroczności jasnej i nie
    > wiedzieli co się dzieje?

    Trudno nawet polemizować, bo nie za bardzo wiadomo, do czego ta
    odpowiedź. Ten świat spowodował pomroczność? Czy nasze państwo?

    > No właśnie. Za ileś tam lat u nas też będą się tłumaczyć, że
    > "przecież nic nie wiedzieliśmy o pałowaniu kobiet przez pisowskie
    > kulsony - bo w TVpis nie pokazywali, to skąd mieliśmy wiedzieć?",
    > albo "ja tylko komendantowi, który wydał rozkaz, parzyłam herbatę".

    Dobrze, że Ciebie mamy :-)

    --
    Robert Tomasik