  • Data: 2007-01-09 08:56:17
    Temat: Re: Uciazliwy provider i rozwiazanie umowy
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Mon, 08 Jan 2007 16:18:17 +0100,
    Reseller <r...@o...pl> screamed:

    > A teraz do sedna sprawy, czy jest mozliwosc zerwania umowy, udowadniajac
    > wine Providera powolujac sie na ich regulamin.

    Popraw mnie jeśli się mylę - chcesz zerwać umowę z powodu niezapłacenia
    przez Ciebie na czas opłaty abonamentowej?

    > Czy "straszenie" mnie
    > windykacja, przy wniesionej oplacie i odlaczenie od Netu bez powodu moze
    > byc podstawa do zerwania umowy?

    To nie jest straszenie.

    > Czy bezpodstawne zmiany adresu IP mozna
    > uznac za zlamanie regulaminu?

    Jeśli w umowie masz podany ten numer lub napisane jest, że nie może się
    zmienić, to imho tak.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 09:58:03 user up 11216 days, 21:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computers are not intelligent. They only think they are.